Engel
Urtekyndig på Castle of Light
862
|
Post by Adeline Magarita Jakson on Apr 30, 2010 20:40:27 GMT 1
Månen skinde over den store eng, og der var ikke en vind der rørte på sig. oppe på himlen var der ikke en sky, men en stor stort ting nærme sig engen med høj fart, den kom nærmer og nærmer og med et lande en stor næsten fuld ud vokset drage på engen, vis vægt fik jorden til at ryste og vejer trækning fik græsse til at lægge sig ned, en pige steg ned fra en sadel på dragens ryg, og lod hånden glide over dens hals hele vejen ned til hovedet "i dag skal du lære at bruge en af de evner du måske får mest gavn for min ven" hun smile og stilte sig så et stykke fra det store smukke dyr, "godt komme så fokuser og lade mig se gennem dine øjne når du skaber din første flamme kaster" hun lukke øjne og så nu alt hvad dragen så, dragen åbne munden og tog en dyb indåning og strakte så hovedet med den store mund på hvid gab, men intet kom "det i orden prøve igen min ven det skal nok komme" hun smile og vente på dragen ville prøve igen.
|
|
|
Post by stella on Apr 30, 2010 21:24:27 GMT 1
stella kom løbende hen over egen med fuld gas, mennesker og andre normal synet væsner ville ikke kunne se hende, stella fik øjne på noget stor som længende længer henne på egen, men viste ikke hvad det var, hun løb lidt tætter på og kunne se en stor drage sammen med en lille pige, stella gik rolig af sted hun havde en lys blå kjole på og hende lange sorte hår hang ned over ryggen og skulder. Stella betraket drage og pige på afstand " woow den er stor " sagde stella rolige, hun viste ikke hvordan hun skulle reager og hvordan drage ville reager på hende, hun var trosalt en blod suger et mørk væsen.
|
|
Engel
862
|
Post by Adeline Magarita Jakson on Apr 30, 2010 21:32:17 GMT 1
Pige hade hørte hende nogle komme løbene, da hun kunne mærke vibrationerne i jorden af hendes løbe. hendes drage hade blot set hende og vente hovedet mod hende, og brøle højt så man kunne lugte dens onde der lugte af svovl og mærke vinden fra dens ånde i ansigtet, "rolige min ven" sag pigen blot og kunne se kvinden vi af dragens øjne, "hvem er du....og hvorfor løb du" spurte hun roligt mens hun gik hen til dragen, alle hendes våben hang på sadlen så vis hun skulle bruge dem var det bedst at være i nærheden, om natten var hun mere forsigtig ind om dagen da det hade sin fordel tros hun var blind, pigen hade en lidt særlig kjole på og håret var kort og øjne baby blå og kunne virke tomme når hun hade øjne åbne.
|
|
|
Post by stella on May 1, 2010 11:10:09 GMT 1
stella blev lidt overrasket over dragens brølg, og stella vifte lugtede af svol væk, stella så mod pigen, da hun talet til hende og så rolige på hende " mit navn er stella clearway og hvordan kan du se jeg løber sagde hun rolige. Stella viste at vampyr kunne se hende løbe men stella kunne hører pigens hjerte og lugte hende blod så vampyr var hun ikke, hun havde ikke oplevet nogen kunne se hende, men den hastighed hun løb i, så hun så lidt undrende på pigen, stella forstod ikke helt hvordan det kunne lade sig gøre.
|
|
Engel
862
|
Post by Adeline Magarita Jakson on May 1, 2010 14:56:20 GMT 1
"jeg kan mærke og se tinge på andre måder inde andre kan" adeline stod bare ved dragen og strøg den over halsen, "men det gav mig ikke svare om hvorfor du løb" hun stod stille og åbne øjne så de baby blå øjne kom til syne, <jeg stoler ikke på den kvinde Adeline hun lugter forkert> lød dragens stemme inde i adeline's hovede alene <rolige der sker ikke noget bare du er her> svare hun i sit hovede, og blev ståenden som en statue og vente på svare på hvorfor kvinden løb, i mens holde dragen skabt øjne med kvinden og virke ikke tryg ved hun var der og hade mest lyst til at æde hende eller slog hende væk dem den enorme hale.
|
|
|
Post by stella on May 3, 2010 12:51:18 GMT 1
stella så undren på pige, hun forstod stadig ikke hvordan pigen kunne vide at hun løb, hun smilet svagt da pigen igen spurte hvorfor hun løb " jeg elsker og løber og det hurtiger end at ride sagde hun køligt til pigen. stella betraket pigen da hun åbnet hende øjne " hvem er du " sagde hun rolige, hun havde på inden på tænkt sig og gøre skade på pige i sær ikke når hun havde en drage som skulle dræbe stella så let som ingen ting, nu var kvinde blod heller ikke det stella fortrak mest, og tørstig følgte hun sig heller ikke lige nu.
|
|
Engel
862
|
Post by Adeline Magarita Jakson on May 6, 2010 12:33:25 GMT 1
Adeline stod bare og kigge mod hendes stemme med de baby blå øjne, "jeg er dragerytteren Adeline" svare hun blot og strøg dragen over halsen, dragen brumme og snære af hende den kunne ikke lig hende, dragen syntes hun lugte på en måde der ikke gjorde den tryg. "jeg kan mærke de stirre på mig....er de bange for mig....eller min ven" spurte hun, dragen lag hovedet ned til adeline og hun lag hånden på dens hovede for at holde den i ro så den ikke gjorde noget hun ikke ville have det.
|
|
|
Post by stella on May 6, 2010 12:41:49 GMT 1
stella kiggede på dragen og tilbage på pigen, hun havde lidt gættet sig til at hun var drage rytter eller en der bare havde et godt tag på drager, stella lyttede til drage brummen, hun havde aldrig oplevet sådan en stor dyr før. Stella kunne hun ikke lide den måde hun stillede hende det spørgsmål " jeg er ikke bange for dig men mere din drage, hvis den ikke var her kunne jeg nemt knækken halsen på dig.. venner vil jeg kalde os endnu vi kender knap nok hinanden sagde stella med en kølig undertone, hun kunne lige da adeline havde spurgt hende om stella var bange for adeline, hun var på ingen måde bange for adeline men for drage.
|
|
Engel
862
|
Post by Adeline Magarita Jakson on May 6, 2010 12:59:28 GMT 1
"og jeg kan ikke lig din tone og sådan kan men ikke lig andre ting ved andre vel vampyr" adeline lød roligt, og ordet vampyr fik dragen til at hvæse og se ondskabs fuld ud. "så så min ven rolige" hun strøg den hover hovedet, stella skræmt hende ikke det mindste heller ikke vis dragen ikke var der, hun forsøg bare at holde dragen i ro dragen hade af en eller anden grund aldrig brudt sig om vampyr men hun viste ikke hvorfor men hun ville nok ikke kunne ænder det.
|
|
|
Post by stella on May 11, 2010 20:22:07 GMT 1
stella sagde ikke noget og kiggede bare på pigen og så op dragen som hvæset af hende, hun rystede let på hovede og kigget mod natten hilmen, hun sys det var flot men hun havde hun jo osse lært og elskede mørket. Stella så på pigen igen " havd laver de enlig på denne tid at nattet her uden på engen " sagde hun roligt Stella kiggede lidt på pigen, hun virkede så lille ved siden af den store drage, men stella sys det var fasinerne at sådan en lille pigen kunne styre sådan en stor drage.
|
|