0
I have nothing to say.
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on May 5, 2010 10:14:12 GMT 1
"jeg aner ikke hvor vores mor er men vores fader blev dræbt af hende og hun siger mig intet ikke engang hendes død vil gøre noget af det hun har været skyld i godt så derfor er hendes død intet jeg ønsker " sagde han stille med et lille smil og iagttog hende roligt "jeg ved godt det er hårdt Frøken men stadig lad være at stille dig op imod hende dog hvis du ønsker det skal jeg hjælpe med at opsøge hende og ja kan det ikke være anderledes må vi dræbe hende " sagde han roligt og havde virkelig ikke lyst til at dræbe deres moder for han ville ikke få noget som helst ud af det udover blod på sine hænder.
|
|
|
Post by kagen on May 5, 2010 10:18:42 GMT 1
Lucy sendte ham et lettere dræbende blik, hvorfor ville han ikke dræbe hende? måske var han slet ikke hendes bror. " Hvordan kan vi være sikkere på at vi er søskende?" spurgte Lucy, han gik ikke op til hendes forventninger, hun havde sted regnet med at hvis hun havde nogle søskende ville de være glade for at se hende og kramme hende, han havde kun sagt at han havde elsket og grædt over hende, men ikke vist nogle handlinger der bekræftede at han mente det. Lucy kunne mærke sig selv blive kølig og følte sig lidt lukket inde i et rum hvor hun ikke kunne slippe ud. Hvor Lucy dog blot ønskede at dræbe hende om det så skulle koste hendes liv, ville hun have hende død !
|
|
0
I have nothing to say.
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on May 5, 2010 10:28:29 GMT 1
Horace rejsete sig nu kort op og gik hen til hende han lod sine ene hånd ligge sig på hendes skuldre "jeg er sikker på vi er søskende dog ville jeg helst tage dig i mine arme skønt jeg ikke vil skræmme dig " sagde han stille og kunne vel godt bruge dig og du overfor sin lille søster *jeg kan ikke bare kærtegne hende jeg kan ikke bare tage hende i mine arme som jeg så tit har drømt mens jeg lå med en kvinde * tænkte han roligt og smilte til hende "hør her lucy hun er en ubetydelig lille lus men kan det glæde dig kære søster skal jeg da nok dræbe hende for dig skønt det ikke hjælper noget " sagde han stille men der var dog nogen han gerne ville dræbe dem der havde købt hende skulle i den grad dø.
|
|
|
Post by kagen on May 5, 2010 11:16:18 GMT 1
Lucy så op på ham, hun vidste ikke hvordan hun helt skulle reagere mest af alt havde hun lyst til at kramme ham og føle sig tryg. Lucy rejste sig op og så koldt ned i jorden og sagde " Jeg vil se hende dø, krube efter sit liv, som jeg har med mit, jeg har ikke haft en chance for at komme ud af det og det skal hun hellere ikke. Hun skal dø " Lucy så op på ham med små saltede tåre i hendes øjne, alt hun havde gennem gået, fordi deres mor ikke ville have hende, Lucy havde aldrig forstået hvorfor hun var uønsket, men hævne sig det ville hun..
|
|