|
Post by kagen on Apr 28, 2010 9:26:49 GMT 1
Lucy gik stille rundt for sig selv. Hendes herre havde sendt hende ud for at købe noget mad, egenligt var hun ikke helt glad for det, især fordi det var her inde. Frugten for at se sin tidligere herre, gjorde hende utrolig bange for hvad hun mon skulle gøre hvis hun endelig så ham. Hun var jo nem at genkende for lang afstand håret kunne man jo ikke ta meget fjel af. Men hvad Lucy ikke havde set, var at han havde flygt hende en smule rundt inde på det store market, da hun skulle til at købe nogle æbler, lænede han sig frem foran hende og sagde " Hvad så min smukke pige? skal du ikke med hjem til mig igen? " Lucy stivnede og bed sig i læben, men efter kort stykke tid rystede hun på hovedet, men han kunne ta hende med, og det ville han sikkert også der var jo ingen til at beskytte hende. Han så ikke lettere glad ud for svaret, og tog fat i hendes arm og hviskede i hendes øre " Men du ser såå glad ud, at du blot tænder mig, og det må du da ikke uden at gøre noget ved det " han smilede lumsk og tog hårde fat. Lucy kunne ikke andet gøre end at komme med. Hun blev hevet rundt i market for han skulle finde et sted hvor ingen kunne høre dem.
|
|
0
I have nothing to say.
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Apr 28, 2010 9:41:06 GMT 1
Horace Havde været ude på markeds pladsen i Rimshia city og havde ud af øjenkrogen så småt set hvad der skete . Horace elskede kvinder men på den måde kunne han dog aldrig finde på at være overfor en kvinde medmindre det var under mere intime og seksuelle omgivelser. Som en sand romantiker og gentleman måtte han bare gribe ind "hey du der slip pigen eller jeg skal give dig en lærestreg du aldrig vil glemme eller rettere sagt du kommer ikke til at huske det" sagde han roligt og hans hænder lyste op hans ene hånd lyste helt blåt og kulde kom op fra den mens hans anden hånd lyste op af ild. Horace så roligt på pigen hun var godt nok smuk men stadig ville han aldrig selv havde grebet til den metode for at få en pige. Horace mærkede vrede og adrenelin pumpe igennem hans muskuløse krop han dræbte ikke tit men alligevel ville han skade pigen skulle han først overleve Horace angreb og der var Horace selvsikker nok på at det ikke ville ske
|
|
|
Post by kagen on Apr 28, 2010 9:50:53 GMT 1
Lucy fik noget så store øjne, først troede hun det var hendes herre der var kommet for at rede hende, men stemmen var ukendt og virkede alligevel bekendt fra et sted, men hvor? Lucy tænkte ikke videre over det og følte let grebet blev løsnet fra hendes arm. Manden havde givet slip på hende. " D-det var ikke min mening, hun var blot min slave engang. Jeg går nu " Han sagde godt nok han ville gå, det gjorde han også i starten, men så begyndte han at løbe væk fra dem. Lucy så ikke efter ham da han begyndte at løbe hun ville helst bare glemme det ansigt! Hun så op hendes rednings mand, og vidste egenligt ikke helt hvad hun skulle sige, lige så stille fik hun sagt " Tak " hun blev dog stående, selv om egenligt brude handle videre så hendes herre ikke blev urolig for hende.
|
|
0
I have nothing to say.
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Apr 28, 2010 10:06:55 GMT 1
Horace gik stille lidt hen imod hende med et lille smil " er de okay frøken " spurgte han roligt og håbede at hun var okay for hun så virkelig sød ud men noget ved hende virkede så bekendt men han kunne ikke rigtig sætte fingeren på det men det var nu ikke så vigtigt. Horace tog forsigtigt hende hånd og bukkede sig roligt ned for at kysse hendes hånd og det gjorde han han plantede stille et kys på hendes hånd ryg "jeg er Horace Horace Sphinx " præsenterede han sig roligt som han altid gjorde mens han havde slået blikket op i hendes. Horace kom ikke tit i byen faktisk kun hvis han igen skulle finde noget eller rettere sagt nogen selvom hans natklub trak mange skønheder til og var meget populær måtte han jo søge på markedet andre steder også
|
|
|
Post by kagen on Apr 28, 2010 10:12:54 GMT 1
Lucy så roligt på ham. Hun blev egenligt ikke rød eller rødlig af kinder af kysset, hun havde tralvt med at studere ham. Der var et eller andet velkendt over ham. Lucy nikkede roligt, hun var okay nu, uden ham ville hun havde kommet tilbage til slaveriget. Og det ønskede hun ikke ! Lucy smilede da han sagde sit navn og hun svarede " Jeg hedder Lucy " Hun så ind i hans dybe øjne og følte en vis tryghed, hvorfor følte hun den, normalt kunne hun slet ikke lide mænd, de var altid så onde ved hende og de ville ikke andet end i seng med hende eller udnytte hende til deres fordel. Hvorfor fik hun så en tryghed fra ham, hun så væk fra hans øjne og ned i jorden.
|
|
0
I have nothing to say.
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Apr 28, 2010 18:10:09 GMT 1
"Lucy hvilket henrivende navn " sagde han sødt selvom det mindede ham om noget noget han havde glemt det var så mange år siden han havde hørt det navn men han havde dog hørt det før men det var ikke noget han ikke kunne ryste af sig og han fik da også succesfuldt ladt det ude med at vise han mente navnet var bekendt. Horace smilte sødt til hende "jeg håber virkelig der ikke er sket dem noget måske må jeg havde lov at invitere dem på cafe " spurgte han roligt og mente hun nok trængte til at tænke på noget andet end det grimme grimme overfald hun lige havde følt på sin krop. Horace smilte sødt og charmerende og så hende roligt ind i hendes smukke øjne "de har meget smukke øjne frøken" sagde han sødt
|
|
|
Post by kagen on Apr 28, 2010 18:15:29 GMT 1
Lucy smilede kort, hun var egenligt ikke så for meget for mænd der prøvede at flirte med hende, egenligt syntes hun at han var død irriternde! Men Lucy kunne ikke få sig selv til at sige nej, nu hvor han havde reddet hende kunne hun i det mindste være ordenlig taknemlig. " Det må De " sagde hun venligt, og tog blidt fat i hans hånd, hun vidste egenligt ikke hvorfor, men hun følte at hun skulle. Da Lucy tog hans hånd var det soom noget strømmede igennem hendes krop, hun undrede sig kort over det, men tænkte så ikke videre over det og smilede så blot til ham og ventede på at han skulle gå hen til den Café..
|
|
0
I have nothing to say.
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on May 4, 2010 10:09:36 GMT 1
han tog roligt hendes hånd dog ikke på en romantisk måde eller det vil sige ikke som om de var et par men mere på en gentlemans måde Horace kunne ikke lade være med at tænke at han kendte hende et eller andet sted fra. Horace førte hende med over til en ret så dyr cafe men det betød nu ikke noget for ham at prisen var lidt høj han vidste hende stille hen til et bord og trak blidt stolen ud for hende. Horace huskede ikke alle de piger han havde været sammen med hvis sandheden skulle på bordet men stadig han følte ikke hun var en han havde været i seng med men hvordan kunne hun så virke så bekendt "hvor er de fra Frøken " spurgte han roligt og satte sig blsdt efter hun havde sat sig ned
|
|
|
Post by kagen on May 4, 2010 10:26:21 GMT 1
Lucy gik stille med, hun vidste ikke hvad der var dyrt og billigt her omkring, hun havde jo aldrig fået lov til at være inde på en café. Hun satte sig roligt ned og kiggede ind i hans øjne. Da han spurgte hende om hvor hun var fra, bed hun sig i underlæben. Hun følte sig ikke tryg nok til at sige at hun var en slave. " Jeg er her fra Dvasias " hun så lidt væk fra ham, egenligt vidste hun ikke helt hvorfor, men hun ville ikke ind på det emne, mest fordi hun ikke kunne lide mænd og især dem der ville vide alt, på trods af at han havde redet hende ville hun ikke lade ham vide alt..
|
|
0
I have nothing to say.
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on May 4, 2010 11:08:22 GMT 1
"jeg forstår dem men der er en ting jeg må vide jeg kan mærke de er warlock men kender de Sphinx famillien " spurgte han stille og så på hende at hun ikke var snak saglig det var tydeligt men hvordan kunne han føle så stærk han kendte hende måske var hun i famillie med ham så han havde set hende før i hans barndoms tid men heller ikke det her var han sikekr på og lige nu var han faktisk ret så forvirret over den følelse af at genkende hende han prøvede at tænke tilbage på sin famillie han huskede engang en baby men hun var ikke hos dem længe og han havde altid fået at vide hun var død han havde kigget efter hende engang og var løbet ind i en ordentlig gang prygl.
|
|
|
Post by kagen on May 4, 2010 11:17:10 GMT 1
Lucy's øjne blev store, sphinx det hed hun selv til efternavn, godt nok havde han nævnt han hed det til efternavn, men hun havde ikke videre tænkt over det, Lucy så ned i bordet og svarede stille " Mit fulde navn er Lucy Shpinx, men kender ingen familie ved det navn " Hun så ned, og nu hvor hun vidste at han hed det, eller lagt mærke til det nu, begyndte hadet inde i hende at stige hun havde en frygtelig lyst til at dræbe ham! Hvorfor havde han ikke gjort noget, holdt en familie ikke sammen, hvorfor fandt han hende først nu, var det derfor han havde redet hende. Lucy knyttede sin hånd sammen og prøvede på at holde sig i skindet..
|
|
0
I have nothing to say.
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on May 4, 2010 11:34:53 GMT 1
"javel ja så du er altså min søster eller " spurgte han stille og dengang var han jo selv et barn og tænkte ikke overtingende for det eneste han vidste og havde fået a vide at hun var død godt nok var han aldrig blevet inviteret til begravelsen. Horace så roligt på hende og prøvede at huske havde han virkelig en søster eller var denne kvinde sindsyg sphinx var jo ikke et almindeligt navn det var kun hans famillie der hed det og så vidt han vidste havde han aldrig giftet sig så langt var han dog aldrig gået for lidt sex det var aldrig nødvendigt. Horace tænkte længe over det hele men sagde nu bare "de sagde min søster døde jeg begræd hendes død men en dag jeg ville besøge hendes grav var det eneste jeg fik ud af det pisk a min / vores moder " sagde han stille og vidste ikke hvorfor han forklarede det for det var ting han aldrig havde talt om før
|
|
|
Post by kagen on May 4, 2010 11:47:03 GMT 1
Lucy så straks hen på ham, og derefter løb hun ud på toilettet, var det virkelig hendes bror. Noget familie. Hun rystede hovedet det var blot en håbløs drøm hun ikke kunne vågne af, det kunne ikke passe. Lucy tog vand i hovedet og nev sig selv, men vågne det ville hun ikke. Hun gik ud der fra igen og satte sig, og stirrede på ham, længe sagde hun igenting, men endelig sagde hun " Jeg blev solgt, hvorfor gjorde i det mod mig? hvad havde jeg gjort jer ? " Lucy havde mest af alt lyst til at smadre hans ansigt ned i jorden, hun var blevet godt gal, alle de år hvor hun havde været alene og op til sig selv og endelig stod hun foran et familie medlem, hun havde oftet forestillet sig hvordan det ville være at slå en efter en af dem ihjel, hvordan vidste hun ikke. Men hendes magi var stærk da hun aldrig havde brugt den og den kunne let slippe for hende vis hun prøvede at bruge den.
|
|
0
I have nothing to say.
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on May 4, 2010 11:55:24 GMT 1
Horace lyttede til det hun sagde "jeg vidste ikke du var blevet solgt jeg troede du var død af en lunge betændelse for det var hvad jeg fik af vide men Jeg græd meget over din død jeg elskede dig langt mere end alle andre i mit liv " sagde han stille og så lidt sørgmodigt på hende nu men rystede roligt på hovedet for at holde sig stærk. "jeg blev solgt og voldtaget af mor så jeg tænkte kun af den eneste fra min famillie jeg brød mig om var død jeg var trods alt kun ti år gammel " svarede han stille og tog stille imod det han havde bestemt mens hun havde været ude på toilettet Horace var meget følsom lige nu men sad helt roligt og ville ikke virke for svag da han vidste at hvis hun var blevet solgt måtte hun ville dræbe ham.
|
|
|
Post by kagen on May 4, 2010 13:32:28 GMT 1
små tåre kom frem i Lucy's øjne. og hun så ned i bordet og tog sine arme omkring sig, hun kunne mærke på sig selv at hun inderligt savnede tryghed, og hun følte sig på ingen måde tryg lige nu, mere udspørget.. Lucy fik stille sagt " Hvor er hun ? " Lucy ville dræbe hende, ikke kun begrund af hende selv, men at hun også har gjort det mod en anden ! Hvordan kunne hun dog gøre det mod sin familie, de var hendes kød og blod, Lucy kunne ikke forstå at nogen kunne gøre det mod sin familie.
|
|